Knotty Items

Wednesday, July 10, 2013

Επιχείρηση: Κούρεμα γάτας

Όπως όλοι εκαταλάβετε έχω μια γάτα. Μπορώ να πω εν αρκετά τριχωτή για γάτα "ράτσα μ' έκαψες", όπως την αποκαλεί η μάδερ. 

I'm a hairy little monster!

Έχει που τα πέρσι που είμαι σε δίλημμα αν θα την πάρω να την κουρέψω ή όχι για τους καλοκαιρινούς μήνες μιας τζε με τον καύσωνα τζε την υγρασία βλέπω την να υποφέρει. Ναι, θα μπορούσα να είχα το AC ανοικτό τις κρίσιμες ώρες αλλά επειδή είμαι τζε εγώ άνεργη προσπαθώ να το έχω ανοικτό μόνο άμαν κοιμούμαι (παραπάνω λόγος εν οι αλλεργίες μου). 

Μετά που αρκετήν έρευνα στο interweb, μετά που ερωτήσεις σε 2 κτηνίατρους για γνώμη τζε κάποια ενθαρρυντικά λόγια που άλλους φιλόζωους αποφάσισα να την κουρέψω. Σε κτηνίατρο διούν τους ένα ηρεμιστικό πριν τους κουρέψουν, πριν να πάρω τέτοια δραστικά μέτρα είπα να πάω σε professional animal groomer που μου εσυστήσαν ως πολλά καλός με γάτους. Επικοινώνησα μαζί του μέσω του φατσοβιβλίου(κάμνει θαύματα ώρες ώρες τούτο το πράμα α!) τζε είπα να τον ρωτήσω την γνώμη του τζε πως θα γίνει η διαδικασία. Απάντησε μου μετά που λίες ώρες, πράμα παράξενο μιας τζε ο άλλος που έστειλα μήνυμα ακόμα εννα μου απαντήσει, τζε είπε μου να την πάρω τζε βλέπουμε. 

I has haircut?

Την Δευτέρα που λέτε έκλεισα ραντεβού μαζί του. Εκαθησύχασε με το παιδί που το τηλέφωνο ότι εν θα αγχώσουμε το ζωάκι. Αν δεν κάμνει, εν κάμνει τζε να την πιάσω να την πάρω σπίτι. Εν θα έχει χρέωση (είχε χάζι!) 

Σήμερα που λέτε επήρα την. Μες το άγχος εγώ αν θα τον δακκάσει, αν θα τον χτάρει κτλ. Τελικά, παρόλο που ήταν αρκετά φοητσιασμένη, άφηκε τον τζε έκαμε την δουλειά του. Επήρε μας περίπου 45λεπτά τζε φυσικά προς το τέλος εδισπίρκασε η Λούλου τζε έθελε να φει. Στην διαδικασία εβάστουν εγώ την κεφαλί της απλά για να μεν γυρίσει τζε δακκάσει τζε τζίνος με την μηχανή έκοφκε το τρίχωμα. Εγέμοσε ο τόπος τρίχες. Με την ποσότητα που εφκάλαμεν που πάνω της νομίζω άνετα γεμόνουμε 2 μαξιλάρια. Ήθελε να την λούσει το παιδί αλλά άμαν την είδε ότι αγχώσαμεν την αρκετά ως το τέλος είπε εν πειράζει. 

Rawwwr!! I'm a lion now!


Τελικά αγχώνουμουν χωρίς λόγο. Επερίμενα χειρότερη αντίδραση τζε είχα καλύτερη. Τωρά κάθετε τζε γλύφετε τζε ευτυχώς ακόμα αγαπά με τζε γουργουρίζει μου. 

No comments:

Post a Comment