Knotty Items

Wednesday, July 3, 2013

Κρίση, κρίση τζε ξανά κρίση.

Μετά που δύο χρόνια ινακτίνιττη του μπλογκ μου είπα να ξεκινήσω να γράφω. Τωρά αν σας αρέσει εσάς εν άλλο θέμα αλλά τα suggestions εν καλοδεχούμενα πάντα. 
Είπα να γράψω για την κρίση μιας τζε σήμερα που επία για μεσημεριανό στην μάδερ μου, ελάλε μου τα διάφορα παράπονα της κυρίως για την αρφή μου. 

Να τα πιάσω που αρχής το πράματα. Ο γαμπρός μου επαρέτησε την δουλιά του τον Μάρτη για να κάμει αλλαγή καριέρας τζε αγόρασε περίπτερο. Ήταν λογιστής τζε ποττέ εν του άρεσκε τζίνο, ούτε επερνούσε τις τελευτές του εξετάσεις όσο τζε αν επροσπαθούσε, έτσι εσταμάτησε. Το κακό της υπόθεσης εν ότι τούτο εγίνηκε 2 εβδομάδες πριν να γίνει ούλο τούτο το μπαμ στην Κύπρο. Έτσι έμεινε μείον στην Τράπεζα τζε με μια επιχείρηση που απλά εν τα φκάλλουν πέρα. 

3 μήνες μετά πλεόν, ακόμα εν τα φκάλουν πέρα. Ο φάδερ μου τζιαμέ που είχε φυλάμενα λεφτά για κάποια rainy days στα γεράματα τους, ήταν να τους τα δώσει για να σταθούν στα πόθκια τους. Αλλά λεφτά γιόκ. Επειδή τελικά αφού αποφασίσουν να διώξουν τραπεζικούς υπαλλήλους (ινκλουντινγκ ο φάδερ) εν θα τους δώσουν το ταμείο προνοίας κτλ για να ζήσουν στα γεράματα τους, άρα τζίνα τα λεφτά χρειάζουντε τα οι ίδιοι στο τέλος. 
Να σημειώσω πως η αρφή μου εν νεόπαντρο ζευγάρη. Όσο τζε εκλείσαν 1 χρόνο. Άρα λογικό ένει να θέλουν να ξεκινήσουν μιαν οικογένεια σε κάποια φάση. Λεφτά όμως για να ζήσουν εν έχει. Η αρφή μου εν τζε τύπος που αγχώνεται πάρα πολλα εύκολα τζε πανικοβάλετε τζε τούτο κάμνει χειρότερα τα πράματα από ότι ένει. 

Πίσω στο αρχικό θέμα. Η μάδερ που λέτε άρκεψε τζε έκλαιε επειδή εν ήξερε πως να αντιμετωπίσει τούτη την δυσκολία. Ελάλε μου πως ένεν τούτη την ζωή που ονειρεύκετουν για την κόρη της επειδή ξέρει πόσο δύσκολο ένει να μεν έχει φαί πάνω στο τραπέζι άμαν έχεις τζε μωρό. Έχει τζε πολλά παράπονα που τους συμπέθερους της που εν ασχολούντε με τον γιο τους, να τον βοηθήσουν λίο τζε απλά λαλούν του το πόσο λάθος κίνηση έκαμε. (Γονείς να σου πετύχουν. Αν μου εκάμναν έτσι εμένα που επαράτησα τις σπουδές μισοδότζιν ήταν να πεχτώ!)  Τζε νιώθει ενοχές τζε ο ίδιος που έχει την γυναίκα του τζε δουλεύει Σαββατοκυρίακα τζε εν έχουν λεφτά να κάμουν μωρό.
Εγώ επροσπάθησα να καθησιχάσω την μάδερ πως όσο τζε να δυσκολεψουν τα πράμα εν θα πεινάσουμε. Έχω τζε εγώ λεφτά φυλάμενα, ούλοι προσέχουμε παραπάνω τωρά, άρα αν κάποιος που εμάς θέλει βοήθεια είμαστε ούλοι δαμέ γυρώ τζε εννα βοηθήσουμε. 

Στο κάτω κάτω εν τζε φταίμεν εμείς που εγινήκαν ούλα σκατά στην χώρα μας.  

Ουφ, είπα τζε εγώ τον καϊμό μου τζε εξαλάφρωσα. 

No comments:

Post a Comment