Knotty Items

Tuesday, April 22, 2014

Νέα αρχή

Επείρα το απόφαση πως θα ξεκινήσω περπάτημα. Μόνη μου ή με παρέα εν με πειράζει (όσοι θέλετε κοποιάστε. Εννα ξεκινώ που το πάρκο του Προδρόμου). Στόχο για το βάρος εν θα βάλω προς το παρών αλλά σίουρα εννα προσέχω το τι τρώω. Ας πάω πρώτα στα κιλά που μου εμπαίναν τα ρούχα που εφορούσα πριν 1 χρόνο τζε μετά ξεκινώ ακόμα πιο αυστηρή δίαιτα. 

Θα ενημερώνω το μπλογκ τζε σίουρα εννα σας χουμιστώ άμαν χάσω κιλά. 

Έχω σας ούλους εσάς μάρτυρες για τούτο. Περπάτημα τζε δίαιτα!!! 

Αν θέλει τζε κανένας να του παίρνω τον σκύλο του περίπατο γίνεται. Ακόμα ένας λόγος να πάω.

Όι εννεν δικά μου τα πόδια. Τα δικά μου εννεν τόσο λεπτά! 

P.S.: Thnx στην Moonlight τζε την Αλισαβού που με εκάμαν να το πάρω απόφαση.

1 comment:

  1. haha, ότι ήταν να δω το όνομά μου σε κρέντιντς για έτσι πράμα εν το περίμενα!
    κόρη καλή αρχή τζαι έβρι ντέι ις ε νιού ντέι, ε νιού στεπ!

    ReplyDelete