Knotty Items

Monday, April 14, 2014

Επίεν τζε τούτο...

Αν δεν το εκαταλάβετε που τον τίτλο να σας το πω δαμέ κουτσιά καθαρισμένα (είπα το τούτο σε καλαμαρά καθηγητή τζε εφίρτικε που τα γέλια) εχώρισα. Ναι, καλά εδιαβάσετε. Το σημαντικό ένεν τούτο, το σημαντικό εν ότι εγίνηκε ούλο που το φέισμπουκ. 
Είχα την εντύπωση πως επέρασα την ηλικία που θα μπορούσε να γίνει τούτο. Προφανώς όμως όι, για μερικούς δηλαδή. Ναι, είμαι μια χαρά εγώ, μεν έσιετε έννοια. Η σχέση εν επίενε τζε πούποτε. Ώρες ώρες εδιεροτούμουν τι ηλικίας άντρα είχα δίπλα μου. Εν λέω να μεν κάμνουν ανώριμα πράματα, εγώ κάμνω ανώριμα τζε κάποιες φορές ο κόσμος βλέπει με παράξενα αλλά πιστεύκω πως ξέρω το πότε μπορώ να είμαι σοβαρή τζε πότε όι. 
Τέλος πάντων, να μεν τα πολυλογώ, ναι εγίνηκε μέσω του φείσμπουκ. Τζε ποιος ήταν ο λόγος; Το ότι ήθελε να πάει να δει το The Lego Movie τζε τελικά έφιε η ταινία τζε δεν το είδαμε. Άσχετο πως εν μου το ξανα ανάφερε τζε εγώ εξηχάστικε. Μισό φταίξιμο δικό μου τζε μισό δικό του. Αλλά ok, εν ήταν μόνο τούτο. Λαλεί πως ποττέ εν εκάμναμε πράματα που ήθελε, να σημειώσω πως τα πράματα που ήθελε να κάμνουμε ήταν να είμασταν στο κρεβάτι ούλη μέρα. Τζε όι να κάμνουμε τζίνο που νομίζετε, απλά να είμαστε στο κρεβάτι. Τζε να κοιμάτε τζε να ξυπνά, τζε να ξανακοιμάτε τζε να ξαναξυπνά. Επειδή τούτο έκαμνε άμαν ήταν σπίτι τζε εθεωρούσε το εντάξει. Εμένα ενευρίαζε με ώρες ώρες επειδή ήθελα να κάμω πράματα, να πάω ποτζί ποδά τζε τζίνος απλά εκοιμάτουν τζε εν ήθελε να ταράξει τζε ελαλούσε με εμένα τεμπέλα. Επίσης τούτο ούλο το τσακκωμό έκαμεν το 1 εβδομάδα μετά που έγινε το "έφιε η ταινία τζε δεν την είδαμε". Δλδ ολόκληρη εβδομάδα επερίπεζε με, εβρεθήκαμε, επίαμε έξω αλλά δεν είπε τίποτε πως ενοχλήθικε. Έπρεπε εγώ να μυριστώ τα νύχια μου. Τζε έδειχνε μου το με το να μου λαλεί πως εν θέλει να πάει να δει το Captain America. Δηλαδή έκαμνα εγώ λάθος τζε έκαμνε μου κούτζια με το να μεν κάμνει κάτι που θέλω τζε να προτιμά να μείνει σπίτι χωρίς να μου λαλεί τι τον ενοχλά. Λογικό; Εγώ θεωρώ το λίο ανώριμο για την ηλικία του. 
Να πω ότι η σχέση εν είχε μέλλον. Άμαν εκαταλάβα πως εν τον έκοφτε να βελτιώσει τον εαυτό του (δηλ. να μάθει ελληνικά για να έβρει πιο εύκολα δουλειά με έτσι κατάσταση που έχουμε), εν τον έκοφτε να φει που το σπίτι του πατριού του (που δεν εσυμπαθούσε) παρόλο που εμείνισκε τζιαμέ όπως τον τουρίστα, εμείνισκε στο υπνοδωμάτιο χωρίς να χρησιμοποιά τίποτε άλλο που τον χώρο του διαμερίσματος τζιαμέ. Το 2ο υπνοδωμάτιο ήταν κλειδωμένο, η κουζίνα εν είχε πιατικά, ποτήρια, μαΐρισες, το ψυγείο εν εδούλευε, οι καναπέδες ολοκαίνουριοι. Τζε να μου λαλεί "εν έρκεσε ποττές ποδά να μείνεις" τζε να του λαλώ πως εσύ είσαι τουρίστας τζιμέσα, εγώ πως να νιώθω άνετα. Τζε σκέφτου πως ελάλε μου ότι η μάμα του έμπαινε στο έτσι στο δωμάτιο του στα καλά καθούμενα καθώς κοιμάτουν το πρωί. Εγώ πόσο άνετη θα είμουν. Πείτε μου τζε εσείς που έχετε σχέση με άτομα που μεινείσκουν σπίτι τους, αν εξέρετε πως ο γονιός τους μπαίνει μέσα στο υπνοδωμάτιο χωρίς να κτυπά, χωρίς να ρωτά, θα είσασταν άνετοι να μείνετε τζιαμέ; 
Άτε, τελειώνω το δαμέ. Έχει πολλά πραμάτα άλλα αλλά εν έχει λόγο να σας τα μουρμουρώ εσάς. Ήθελα να τα γράψω κάτω να φκάλω που μέσα μου. Τελικά μπορεί να πρέπει να πιάσω ημερολόγιο τζε να τα γράφω μέσα ή απλά να ανοίξω την word :) 

Καλό Πάσχα και Χριστός Ανέστη! 

No comments:

Post a Comment