Knotty Items

Sunday, September 21, 2008

Eπιτέλους η πρώτη έκδοση

Χαιρετίζω τον κόσμο (τωρά πιο κόσμο απορώ).
Ενομίζω να το διαβάσουν παραπάνω που 2 άτομα.
Εν πειράζει...εν καλά να προβλέπω το μέλλον.

Το λοιπόν για το χρώμα τον γραμμάτων θα εξηγήσω. Αρέσκει μου το μώβ.

Anw, πίσω στον λόγο που ξεκινώ τούτο το blog. Πιστέψετε με, εν έχω ιδέα. Είπα αφού ούλοι ξεκινούν γιατί όχι κι εγώ. Για την ονομασία του blog ευθίνεται η γάτα μου με το όνομα Λούλου. Εννα κάμω post φωτογραφίες της σε κάποια φάση.

Τα νέα ως τωρά είναι ότι δουλεύκω κάπου (δεν ονομάζω για να έχουμε τζαι κάποιο privacy).
Η γάτα μου είναι περίπου 4-5 μηνών. Εν είμαι σίουρη γιατί εν ξέρω πότε εγεννήθικε ακριβώς. Είναι χρώματος πορτοκαλί και η ουρά της εν πιο μεγάλη που την ίδια. Εν ομορφούα όμως. Είχαμε όμως κάποια παρατράγουδα τούτο το weekend. Αρρώστησε (είχε σκουλούτζια) τζαι έπρεπε να της διώ αντιβίοση. Πιστέψετε με εν πολλά δύσκολη δουλειά να διας liquid φάρμακο σε γάτο. Ευτυχώς επιβίωσα εγώ τζαι η Λούλου.
Που εβδομάδας πάλε εννα με συμπαθά πάλε.

More news to come. Please be gentle on the comments. I'm a first time blogger τζαι καθόλου καλή στον γραπτό λόγο(τζαι στην ορθογραφία όπως επροσέξετε).

6 comments:

  1. Καλωσόρισες

    και ...καλή συνέχεια!

    Βασίλης

    ReplyDelete
  2. Εν τζιε εννα κάμω σχόλιον.
    Ετο έμπηκα απλά επηδεί είπες οτι εν πρόκειτε να το θκιαβάσουν παραπάνω που θκιό άτομα.
    Κερδίζω τίποτε?

    ReplyDelete
  3. τζαι μένα ο κάττος μου που ήταν μωρό έπιανε κάθε λλίο παράσιτα.

    μπόρεις να της διάς προληπτικά κάθε 3-4 μήνες νομίζω ένα φάρμακο. ρώτα τον κτηνίατρο σου.

    μάνα μου τα ρε τα γατάκιααα.

    ReplyDelete
  4. nai, dias tis mes sto fai lio farmako gia tin tainioula kathe ligous mines je enne en entaxei.
    Twra se ivra dame, so...cheers!

    ReplyDelete