Knotty Items

Sunday, July 10, 2011

40 βαθμοί και ανεβαίνουμε

Σήμερα ήταν ωραία η μέρα. Ξύπνησα όμορφα όμορφα και πήγα παραλία με παρέα. Στο δρόμο, στο χάι-ουέι βασικά, διαδρομή προς Πρωταρά βλέπεις διάφορα τζε διεροτάσε τί στο καλό σκέφταιτε ο κόσμος άμαν φκαίνει να πάει κάπου.

Εφκήκα της Λευκωσίας τζε βλέπω κίνηση. "Παναγία μου", λαλώ, "εν έτσι που εννα πάω Πρωταρά;" Μετά λαλώ ας πάω τζαι εν πειράζει. Εννα μείνω Λευκωσία στη πυρά;

Προσπερνώ αρκετά αυτοκίνητα τζαι φτάνω στην έξοδο προς Λάρνακα. Προσπερνώ ξανά ορισμένα αυτοκίνητα τζαι βλέπω μπροστά άδειος ο δρόμος. Γυρίζω αριστερά μου τζαι είχε μια γριά σε ένα saloon αυτοκίνητο τζαι επίενε με το ζόρι 50χλμ.

Ωραία λαλώ. Άτε ανάπτυξα τζαι ευχαριστήθηκα το πως θα πάω θάλασσα πριν το μεσημέρι.

Τί άλλο να δώ; Είχε μια με ένα ροζ Ηonda jazz που ο πίσω προφυλακτήρας της στα αριστερά επετάλλιζε. Κορίτσι μου! Δεν πρέπει να είσαι στο χάι-ουέι έτσι σκέδιον!! Πιάσε πάντα τζε τηλεφώνα για βοήθεια. Θέτεις σε κίνδυνο τους υπόλοιπος οδηγούς γύρο σου.

Σε κάποια φάση βλέπω την πιάνει πάντα τζε κατεβαίνει που το ροζούι Honda (το ξανά αναφέρω επειδή φακκά μου). Επιτέλους λαλώ. Έφιε τζαι τούτος ο κίνδυνος που τον δρόμο. Μετά που λίον βλέπω την πάλε στο δρόμο τζαι στην ίδια κατάσταση ο προφυλακτήρας.

Προσπερνώ την με την μέγιστη ταχύτητα να φύω που κοντά της.

Μετά που λίο, τζαι δαμέ σημειώνω πως εγώ επίενα 120χλμ/ώρα προσπερνούν με 1 saloon, 1 BMW X5 τζαι 3 μοτόρες μεγάλες με 200χλμ.

Να πάτε τζαι εσείς στο καλό, μουρμουρώ που μέσα μου.

Ακόμα λίον εννα το σκέφτεσε να κάτσεις πίσω που το τιμόνι για να πάει κάπου εκτός της πόλης σου.

No comments:

Post a Comment